Hannele Lauri: "Olisin ollut silloin helpottunut Helppyn kaltaisesta avusta" 

Äidin sairastuttua Hannele Lauri koki, ettei kukaan pitänyt äidistä huolta.

"En päässyt vierailemaan äitini luona niin usein kuin olisin halunnut, koska olin aina näytöksissä. 

Huono omatunto painoi. Äidin luona kävi hoitaja, mutta se oli joka kerralla eri, ja saattoi olla paikalla vain viisi minuuttia.

 Ei meillä ollut ketään ihmistä, jolle olisi voinut soittaa ja kysyä, että miten se äiti voi tai mitä kotona on tehty.

​Olisin ollut silloin todella kiitollinen, että apuna olisi ollut yksi henkilö. Olisi tullut olo, että joku huolehtii silloin, kun ei itse pysty olemaan paikalla.

Helppyllä he ovat tottuneita järjestämään kaiken. Eli sinun ei tarvitse esimerkiksi yömyöhöhään googlailla, mistä saa mitäkin apua. Helppyltä saa sen kaiken."

Miksi valita Helppy?

Helppy

Aina sama henkilö

Nimeämme teille oman avustajan tai hoitajan eli helpperin, josta ajan myötä tulee tuttu arjen tukipilari.

Helppy

Kuulumiset puhelimeen

Saatte avustajan ja läheisen kuulumiset käynniltä suoraan puhelimeen. Näin tiedätte aina, miten käynti on mennyt.

Helppy

Helppo tilaus, ei sitoutumista

Avun pyytäminen on helppoa, eikä meillä ole sitovia sopimuksia. Keskustellaan avuntarpeestanne vaikka heti.

Helppy

"Helppyn helpperit ovat kaikki supermukavia ja antavat mielenrauhaa myös omaisille."

OUTI
Tytär

Helppy

"Meille omaisille tämä on tuonut mielenrauhaa, sillä koemme, että hänestä pidetään hyvää huolta."

TOM
Poika

Mielenrauhaa sinulle

Kiireinen arki, työt ja perhe. Lisäksi omasta vanhemmasta huolen kantaminen. Me ymmärrämme. Ja siksi olemme täällä tukemassa sinua.

Näin Helppy syntyi

”Perustin Helppyn, koska halusin parempaa tukea äidilleni. Hän oli ensimmäinen asiakkaamme, nyt autamme jo satoja senioreita.”

Richard Nordström
Perustaja, Helppy

Helppy

Teimme avun tilaamisesta helppoa. Kerro tarpeenne, niin ehdotamme sopivaa helpperiä.