Hannele Lauri: "Olisin ollut silloin helpottunut Helppyn kaltaisesta avusta" 

Äidin sairastuttua Hannele Lauri koki, ettei kukaan pitänyt äidistä huolta.

En päässyt vierailemaan äitini luona niin usein kuin olisin halunnut, koska olin aina näytöksissä. 

Huono omatunto painoi. Äidin luona kävi hoitaja, mutta se oli joka kerralla eri, ja saattoi olla paikalla vain viisi minuuttia.

 

Ei meillä ollut ketään ihmistä, jolle olisi voinut soittaa ja kysyä, että miten se äiti voi tai mitä kotona on tehty.

Olisin ollut silloin todella kiitollinen, että apuna olisi ollut yksi henkilö. Olisi tullut olo, että joku huolehtii silloin, kun ei itse pysty olemaan paikalla.

 

Helppyllä he ovat tottuneita järjestämään kaiken. Eli sinun ei tarvitse esimerkiksi yömyöhöhään googlailla, mistä saa mitäkin apua. Helppyltä saa sen kaiken."

Jaamme huolesi, jaetaanko myös huolenpito?

Me tiedämme tuskasi. Siksi kehitimme palvelun, joka tärkein tehtävä on helpottaa sinun ja läheisesi arkea.

Helppy-anim-phone-fin_3-1.gif
Asiakaspalvelu, profiilikuva.png

Apua kotiin tarpeenne mukaan

Nimeämme teille aina aluksi oman avustajan eli "helpperin". Tiedät kuka hän on, milloin hän käy ja voit jutella hänen kanssaan. Ajan myötä helpperinne tulee teille tutuksi. 

 

Saatte meiltä tarvittaessa myös muut ammattilaiset, kuten fysioterapeutin, jalkahoitajan, siivoojan ja ikkunanpesijän.

Ilmaista opastusta ikääntymisestä kaikille suomalaisille

Pyrimme tekemään portaalista hieman kuin ikäihmisen neuvolakäynnin.
 

  • Selkokielistä opastusta

  • Tärkeimmät lomakkeet kootusti

  • Kodin turvakartoituslista

  • Alennuskoodit kumppaneiltamme

Tablet-mockups.png
Richard Nordström

”Kun äitini sairastui, järjestin hänen hoivaansa työpäivien ohella. Tajusin, ettei palvelua tällaiseen tilanteeseen ollut.”

Richard Nordström

Perustaja, Helppy

Haluatko kuulla lisää tai tilata tutustumiskäynnin?